SEO pro Magento

SEO optimalizace implementovaná v eshopu Magento je velmi specifická. Magento má již po instalaci některá nastavení natolik špatně, že pokud je nezměníte, vystavujete svůj eshop penalizaci od vyhledávačů. Problém se týká především duplicitního obsahu, který je generován především v souvislosti s výpisem produktů a kartou produktu.

Správné konfiguraci Magenta v souvislosti s vyhledávači je potřeba věnovat maximální pozornost. Jde o velmi robustní systém a jeho indexování roboty vyhledávače není snadné. Je zapotřebí využít všech nástrojů, které Vám mohou pomoci kvalitní indexaci eshopu – nastavení správných meta dat pro roboty, soubory robots.txt a mapa stránek v XML, integrace eshopu s Google Webmaster Tools a korektní nastavení vyhledávacích / třídících / filtrovacích parametrů v URL architektuře, doplnění kvalitních meta dat pro CMS stránky, kategorie, produkty nebo články blogu a další.

Pro Magento pak existují i SEO doplňky a rozšíření, která řeší mnohé prohřešky Magenta – zejména třeba v multishop režimu nebo pokud působíte ve více zemích a máte vícejazyčný eshop. To už je velmi pokročila SEO optimalizace, se kterou v souvislosti s mnohými zahraničními Magento projekty máme také zkušenosti. Pokud jsou pro Vás vyhledávače stěžejním zdrojem relevantní návštěvnosti, která se snadno transformuje v zákazníky, pak je pro Vás SEO nepostradatelné. Kvalitní nastavení onPage faktorů SEO navíc pomůže zlepšit výkon i pro PPC kampaně, jelikož i v nich závisí úspěch z větší části na samotném webu či eshopu a jeho obsahu.

Neváhejte nás kontaktovat a rádi Vám zpracujeme SEO analýzu eshopu na platformě Magento s doporučením změn, které Vám pomohou dostat se výš v přirozených výsledcích vyhledávání Google, Seznam i dalších vyhledávačů.