Magento to nejsou jen technologie jako aplikační rámec Zend Framework, javascriptový framework Prototype nebo knihovny ExtJS či Scriptaculous. To co dělá Magento eshop smysluplným a úspěšným ecommerce nástrojem je obsah.
Ať už půjde o texty v produktovém katalogu, správné nastavení a použití atributů produktů s možností filtrování/vyhledávání/třídění, kvalitní a přesvědčivé obrázky produktů a jejich galerie, soubory ke stažení (manuály, PDF průvodce, produktové listy nebo ovladače) či videomateriál. Zejména integrace eshopu s video obsahem z YouTube kanálu je dnes velmi moderním nástrojem, který navíc kvitují i vyhledávače.
Nejde však jen o produkty, ale také o kategorie a průvodní texty v nich. Stejně jako doplňkový obsah v CMS stránkách typu O nás nebo Obchodní podmínky (ty jsou obzvláště důležité a jejich obsahu je potřeba věnovat zvláštní péči). Ve statických blocích a modulech typu blog (např. AheadWorks Blog) můžete pak psát články se zajímavým a přínosným obsahem pro Vaše zákazníky a zároveň tak zvyšujete svůj rating u vyhledávačů (zejména u Google s jeho aktuálním přístupem). Blog jsme pro Vás samozřejmě připraveni nasadit a třeba i spravovat také.
Další oblastí správy obsahu eshopu je lokalizace. Jen těžko Vám zákazníci uvěří a nakoupí ve Vašem eshopu, pokud se jim po vhození zboží do košíku objeví hláška „Succesfully added to shopping cart“. Je potřeba nasadit aktuální jazykový balíček (tzv. language pack), doplnit nepřeložené texty a stejně tak je často potřeba přeložit obsah dodaný se šablonou, které bývají v anglickém jazyce. Více o tom v sekci Magento čeština.