Říkáte si, že nastavit eshop je hračka? Ano, pokud s ním máte dlouholeté zkušenosti a prošli jste jej mnohokrát skrz na skrz, může tomu být tak. Často se však setkáváme v praxi s Magento eshopy, které si vytvořili někteří živnostníci sami nebo firmám pomohl „kamarád, co staví počítače“. Výsledkem bohužel bývá špatně navržený, nedokonfigurovaný, těžko udržitelný nebo marketingově naprosto nefunkční obchod.
Samotná konfigurace nové instalace Magenta může být díky robustní architektuře a ohromnému množství krabicových funkcí i otázkou několika hodin strávených nastavením mnoha věcí. Patří sem například:
- nastavení firemních a kontaktních dat prodejce
- lokalizace eshopu do jazyka prodejce, resp. kupujících
- geografická nastavení prodejce pro určení cen dopravy apod.
- nastavení daní a příprava daňového profilu prodejce (sazby, daňové skupiny, skupiny zákazníků)
- nastavení pro skladové hospodářství
- konfigurace způsobů dopravy a platby, jejich spárování
- správné nastavení produktového katalogu a vyhledávání
- optimalizace pro vyhledávače, onPage faktory SEO
- úprava transakčních emailů